Igår och idag

Igår blev det en ridtur på ca 60 min. Härligt! Men det var riktigt kallt! Blåste och snöa de lite. Sam va snäll som vanligt. Börjar undra när han ska börja busa igen. Nästan så man saknar det lite. Nu är han den där tråkiga hästen som gör nästan allt man ber honom om. Är ju över 1 år sedan jag flög i backen... Vissa skulle nog bli glada över att höra det. Men som det var innan så flög jag ju av var och varannan dag.

Han börjar nog bli gammal;) Hela 11 år blir han ju i Maj!! Å i vår tror jag att jag på alvar ska ta tag i inkörningen av honom. Tänk så härligt att kunna ta med familj och vänner på en åktur ner till Bräkentorps sjön och bada i sommar!!

Idag har Maria ridit. Men i morgon ska jag dit igen! Ska även fodra lite hästar i kväll, i morgon och på tis. Anne med familj e iväg på lite semester. Ska se om jag hinner rida Annes galna häst lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0