Easy Walker

Ja någon gång kommer John få ett syskon. Och då blir det att införskaffa en syskonvagn. Hade bestämt mig för Babt Travel.
Men så snubblade jag över en annons med Easy Walker. Ett märker jag aldrig hört talas om. Men verkar helt ok! Och blir väldigt lite när den är ihopfälld.
Mått Easy Walker Duo
Längd ihopfälld: 89 cm
Höjd ihopfälld: 50 cm
Längd: 109 cm
Bredd: 76 cm
Vikt: 17 kg inkl hjul

Hittar tyvärr inga mått på Baby Travel Dublin. Vet ni dem så skriv gärna till mig!
Ja lite funderingar så här på kvällskvisten. Det blir inget barn i år kan jag försäkra alla som undrar;)
Annars har dagen varit bra! Blev grill och mys hos Dahl. Bilder kommer i morgon!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken smart vagn! ser jättesmidig ut juh:) så kan storebror hålla koll på den lille oxå:)

2010-01-08 @ 13:46:14
URL: http://pernillaswedman.blogg.se/
Postat av: johannaj

Easywalker är underbar. Har haft en, olivgrön :-D

Superlätt och snajdig.

2010-01-10 @ 21:39:06
URL: http://sekelskifteshuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0