Blir så besviken

När folk inte gör det som de ska...
Kom till stallet idag. Och kan tala om att jag blev väldigt ledsen och besviken. Bajs och kiss i hela boxen. Stackars Sam är lite dålig i magen. Och inte blir det bättre när han får ligga i sin egna skit...... Ja ni kan nog gissa vad som hänt.

Medryttaren hade inte varit där igår:( Så inge mat fanns det till honom och en grisig box att sova i.  Tur att Anne är så snäll och vet vad han ska ha för mat! Så hon hade fixat det.

Så nu har han ingen medryttare längre. Så vill du eller du vet någon som vill hjälpa mig månd-tors så hojta till! Blir så besviken. Stackars häst! Man kan ju höra av sig om man inte kan! Nu kan det ju vara så att något har inträffat. Så än så länge så säger jag inte mer. Men det har hänt mer än 1 gång att hon inte ridit på sina dagar... Ja nu är det jag och Sam igen!


Besviken och ledsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0