Veterinärbesiktning

idag kl 10.00. Spännande att springa med e häst i 10 cm ny snö hehe;) Jaja det blir nog bra. Lär vel sätta mig på rumpan å få hela hästen över mig;)


Efter det blir det en mystur i skogen. Om det inte börjat vräka ner mera snö. Ser ut som om att Sams resa bli uppskjuten till början på nästa vecka. Vill inte köra med trailer i onödan i detta väder:/


Gårdagens firande av Jocke var trevlig. Förutom att det blev snökaos mitt i allt och iaf 3 2 bilar behövde hjälp att komma från gårdsplanen;) Behöver jag tala om att Micke körde fast med vår;);)

Så kan det gå! Men Grattis Jocke i efterskott på 35-års dagen. Nästa att fira är lLias 1-års dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0