Nu är det bestämt

Sam är såld. Tråkigt? Klart det är! Och jag grät igår. Men idag när man har funderat så känns allt så mycket bättre! Han kommer bli riden varje dag. Bli ompysslad och få jobba! Känns toppen.
När han åker vet jag inte ännu. Det ska vi prata om i kväll. Och så kommer ni säkert undra vad jag fick. 60 000kr, och då skickar jag med täcken, träns, benskydd och dressyrsadeln. Inte säkert att den passar nya hästen ändå!
Idag red vi en mysrunda i skogen. Ann ringde när vi red och berättade att hon självklart ville köpa honom. Det kommer bli så bra!!!

Kommentarer
Postat av: Lycke

Lille Sam! Tråkigt, men det kanske är det bästa.

Allt bra annars? (:

2010-02-07 @ 16:46:12
URL: http://lyckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0