Växjö

Ja idag blir det Växjö, ska strax väcka sambon så han hinner vakna;) Blir bara en snabb tur för att ta mina prover. Men skönt att slippa köra själv! Sen i eftermiddag kommer Johns Farmorbesök. Får se om även Farfar dyker upp!

Måste ge beröm till mina arbetskamrater som skottat HELA j*vla natten;) Tro mig jag märker det då de kör förbi oss hela tiden. Hehe inte så mycket sömn i natt alltså. Men börjar vänja mig vid det. Vägarna verkar iaf vara skottade. Så ska nog går bra och köra lite bil!

Magen och Knodden då. Jo då bara jag tar det lugnt så är det bra. Men mockning, bilkörning (av någon konstig anledning) och lyft gillar inte magen och bebis. Så får se hur det blir! 15 veckor till vill jag som sagt att Knodden ska stanna. Men den lär vel säkert komma ut på Johns födelsedag ist:/ Sista dagen jag vill att den ska komma!

I morgon blir det en tur till Bebis med Domme. Ska testa lite täcken och lämna back on track. Domme är verkligen en ängel som hjälper mig så mycket hon bara kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0