Trött

Är trött i varenda muskel som finns;) Eller egentligen inte men Bebis protesterar så är bäst att lyssna:( Sparkar hej vilt och bökar runt. Har haft 3 jobbiga dagar på jobbet med mycket snöskottning. Och helt uppenbart säger min kropp stopp. Så troligtvis stannar jag hemma i morgon för att bara vila, vill inte riskera något! Har inte ridit sedan i lördags så på den fronten är det lugnt! Och vilat hela eftermiddagen men ändå känns det inte bra när jag reser mig upp för att göra något:(

Och så har Micke fått känna Bebis sparka;) Så glad han blev! Det bara lyste i ögonen på honom! Nästa vecka är det UL så då ska vi få se Bebis. Ska bli så roligt och spännande! Hade med mig vovvarna till stallet igår och i måndags. Och de får följa med idag oxå! Nick njuter men skäller:/ Diezel njuter också men tycker hästarna är läskiga hehe. Fick lite tok bilder på dem igår!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Helt underbara bilder! :-)

2010-12-08 @ 22:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0