Syskonvagn

Nu vågar man sig nog på att kika på syskonvagn! Det lutar åt att det blir en EasyWalker. Och det lutar även åt att den kommer beställas från Nederländerna. Den ligger under halva priset om man jämför i Sverige! Så får en vagn inkl 2 åkpåsar, 2 liggdelar, regnskydd, väska till styret för ca 7500kr. Detta i Sverige ligger på runt 14 000kr. Iof behöver vi bara en liggdel men det var ett special erbjudande. Så man tjänar på att köpa det ist för att bara ta en liggdel.

https://www.babyjungle.nl

Men när vi beställer vet jag inte och inte heller om det blir den vagnen. Men troligtvis!

Idag har det inte hänt så mycket annat. Har varit på sjukhuset med John. Hans ena testikel har ju fått för sig att flytta upp;) Så han ska få göra ett litet ultraljud och så få vi se om de behöver operera honom eller inte. Är inte så bra att den ligger där uppe då spermierna inte tycker om värmen och att risken för cancer ökar. Men blir det OP så är det ett enkelt ingrepp som tar ca 45 min. Så vi ska nog överleva!

Sammandragningarna håller sig iaf undan så länge jag sitter still och inte gör något. Men de kom givetvis tillbaka när vi skulle till sjukhuset. BLÄ på dem! Får för övrigt åka till Växjö igen på fredag då de hade gjort något fel med mina prover:( Så får ta om dem. Ska se om man inte kan provköra lite syskonvagnar där då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0