Sovmorgon

Fick jag idag fast jag inte skulle få det. John har ju vänt lite på dygnet och går och lägger sig lite senare och går då alltså upp senare. Så idag ville han inte upp fören 9! Skönt för mig när det är min morgon med honom hehe. Så vi har alltså bara varit uppe i 1 timme. Jag tänkte åka en tur till stallet innan vi ska till Hjälmaryd och efter det blir det inget mer idag!

Magen är lugn när jag är lugn. Men uppskattar ingen fysisk aktivitet alls. Och på tisdag bär det av till Växjö igen. Om allt ser bra ut så ska vi försöka hinna shoppa lite och sedan kommer Jessi och Pontus på kvällen. Om allt går bra! Jag är ju i stort behöv av nya vinter skor/stövlar. Mina gamla har börjat spricka i en söm. Men så har de hängt med i 4 vintrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0