Hemma och irriterad

På att kroppen inte vill det jag vill. Tycker att jag har varit hemma tillräckligt och hade sett fram emot att få börja heltid igen! Hoppas verkligen att det räcker med vila i helgen. Men verkar som det är fogarna som spökar. Och det är inte skönt! Värst är det när jag ligger och står/går. Att sitta är helt ok! Men sånt är livet. Snart är det iaf slut! Halva tiden avklarad! Men tar för givet att jag kommer gå över nu igen så då kan vi ju lägga på lite till:(

Blev däremot glad när jag såg att det faller lite mer snö! Hoppas verkligen det ligger över jul/nyår!

Och en annons!

JulTomten efterlyses till den 24/12 efter Kalle Anka! Det går även bra med hans medhjälpare;)

Kommentarer
Postat av: tina

jocke kanske vill vara tomte, vi ska inte vara hos mina föräldrar fören vid 17...

2010-12-09 @ 09:59:53
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0