Vet inte riktigt

Men kanske borde jag blogga lite;) Nåja, veckan har flutit på som vanligt. Extremt mycket att göra på jobbet. Och ändå har jag hunnit med det viktigaste! Så idag är jag faktiskt ledig! Ska bara umgår med familjen, städa, rida och ha det gott! För i eftermiddag får vi fint besök! Ingen mindre än Mr Nanook med husse och matte kommer;) Det ni! Men det får ni läsa mer om senare!

Igår hade jag med mig en arbetskamrat på "Walker rundan" (Min klipprunda). Ojojoj så trött han blev;) Känns lite roligt faktiskt. Jag menar. Han trimmade faktiskt bara i statsparken och inga slänter! En annan märker inte när man går med trimmen en hel dag!

Och givetvis idag. Min morgon så skulle John gå upp 06.00. Men vi låg och myste och snackade lite skit i sängen först. Min goa John-John!!!! Älskar honom så mycket! Nehe tvätten är upp hängd och damsugaren framtagen. Kanske man ska väcka sambon till det ljuva ljudet av den;)? Igår klippte jag faktiskt gräset! Något jag inte bruka göra då jag fått lite nog av allt klippande. Men Micke blev bra förvånad! Och så gick John jämte med sin handjagare. Underbara unge!

Nehe kanske man skulle starta damsugaren ändå. Fast kan ju iof fixa disken först! Sen ska vi rensa ut andra hallen. Nu ryker sakerna. Efter 1 år orkar man inte vänta mer;) Ojoj! Nu har John släpat in damsugaren i skötrummet! Hur tusan lyckades han med det???!! Smart unge det där.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha Mr Nanook, den va bra;=)

2010-08-20 @ 11:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0