Vad...

Ska man skriva om idag då. Jo dagarna flyter på. Det blir kallare och kallare. Sitter och kör med Vinterkläderna på jobbet. Brrr!!! John är på dagis och älskar det som vanligt! Jag och Micke har fått äran att bli Axels gudföräldrar! Hmmm vad mer. Jo vi ska titta på ett hus igen. Men blir nog inget med det men alltid kul att få titta! Sen så har jag sökt jobb som vanligt. Osv osv. Mitt liv är ganska händelse löst just nu;) Jobbar, äter sover ungefär hehe.


Och på tal om mat så har jag hittat en jätte bra sida. En sida där du sätter ihop egna matsedlar och inköpslistor! Verkligen hur smidig som helst! Inköpslistan.com. Kan verkligen rekommendera den. Du kan skriva in egna recept och samtidigt använda dig av andras. Super smidig när man lärt sig den!

Var nere på "Bonden i stan" Men hallå?? Vart var alla bönder då? Ja inte i centrum iaf. Mycket tråkigt! Micke är på skjutbanan och tränar inför älg jakten. Så här sitter jag ensam med bästa John-John. Hoppas på uppehåll resten av eftermiddagen och kvällen! Är så tråkigt med allt regn. Hittade lite smink nere på Kicks idag. De har ju 20% på hela sortimentet. Så blev mascara, eyeliner, concealer och eye pads (remover). Så nästa gång Jessi kommer så har jag iaf lite eget smink;) Hehe

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha ha åh så bra att du har lite smink nu;)

2010-08-28 @ 23:08:14
Postat av: Michelle

Hur gör man sådana designer??:O)

2010-08-29 @ 18:27:32
URL: http://raindrop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0