Ibland

Undrar man vad folk får saker ifrån...

Det pratas jätte mycket skit om dig och din syster i ljungby tex att ni ej sparar pengar och slösar bort det genom att byta vagnar. Det är kanske dags att ni kodar era bloggar.

Men hallå.... Hur tänker personen här?? Vadå ej sparar pengar? Vi sparar mer än de flesta kan spara på flera månader. Och vadå byta vagnar?? Vi har sålt en enda vagn. Och för de pengarna så köpte vi 2 st andra. Är det att byta vagnar?? Och vad rör det de personerna att man byter vagnar och om man slösar pengar?? Inte drabbar det dem iaf. Min syster fick denna kommentar till sin blogg. Och det är bara så skrattretande! Min syster valde att inte publicera kommentaren. Men jag gör det här. Varför är folk fega och inte lämnar namn och adress? Bara det säger att personen inte vågar ta en konflikt. Löjligt och fånigt är det!

Kommentarer
Postat av: jennie dahl

Jag tror att det kan kallas avundsjuka, eller vad tror du?

Du har ju köpt en super fin vagn för pengar du tjänat in alldeles själv!

Ha det.

2010-08-04 @ 19:13:27
Postat av: sandra& melina

dom är ju bara avundsjuka tror jag.. man måste väl kunna köpa vagn trivs man inte med den ena så säljer man den å köper en ny..

2010-08-04 @ 20:00:55
Postat av: tina

som både jennie och sandra har skrivit; avundsjuka!

smaken är som baken vad gäller vagnen likaså har man olika krav och behov, trivs man inte med sin vagn så ska man byta. de som gnäller är ju de som inte kan byta;)

2010-08-05 @ 12:33:30
URL: http://kristinaronn.blogg.se/
Postat av: Martina Jansson

Jobbiga muppar som håller på och ska tycka om andras liv. Håller med om att det är jävligt fegt att skriva anonymt och oppas att det inte stämmer att folk snackar skit. Orka liksom.

Har dom inget bättre liv själva?

2010-08-05 @ 21:27:36
Postat av: Pia

Åhhh vad arg jag blir när jag läser sånt. Så omogna människor det finns och jag håller med ovanstående talare att det beror på avundsjuka! Kram på dig Malin.

2010-08-08 @ 08:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0