Måndag igen

Nu vecka, nya utmaningar. Har fått bekräftat att vi får ha John på dagis 15 h/ Veckan. Känns jätte bra nu i början! Vill inte ha honom mer. Idag väntar en tur till BVC för vägning och mätning. Efter det blir det stallet som vanligt men en paus hemma för att fylla våra magar.  

Rallylydnaden igår då.... Ja det är ingen valp jag har:/ Lite löjligt med koppeltvång och att man ska gå banan själv och göra sakerna utan hund:/ Har inte betalat 600kr för att jobba utan hund. Kändes ganska oseriöst igår. Var fler än jag som tyckte det:/ Ska iaf byta så Diezel får gå rally och Nick sök. Det är för lätt för båda men har ju betalat det så lika bra att gå kursen. Som sagt. Hoppas det blir bättre nästa gång!

Nu är det dax för frukost sen ut på promenad!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu har jag aldrig kört rallylydnad, men inom agility så är det en hel del arbete utan hund. Om man inte klarar av att hålla ben och händer där de ska vara utan hund, är det enligt mig orättvist att blanda in hunden innan det är avklarat... Kanske inte är samma sak inom rally, det vet jag såklart inte helt.

2010-04-12 @ 21:40:36
URL: http://stellasmatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0