Jobbet???

Nu är ni bra nyfikna;) Nu har jag kommit hem från arbetsintervjun. Och som vanligt ville de inte bestämma sig direkt. Men de sa att det är 99,99% att jag har jobb nu. Jobbet börjar den 1 Maj och avslutas runt den 1 November, ev senare.

Vad är det för jobb då och hos vem?? Jo det är inte mindre än ett Grönyte jobb. Mitt favorit jobb!. Men inte hos kyrkan utan på Parkavdelningen i Ljungby Kommun. Så jag får egen WALKER, trimmer, bil, släp osv. Och har mina egna rundor som ska hållas klippta. Som klippt och skuret för mig! Tråkigt bara att det är ett Vik. Men men det är bättre än inget och en fot in i kommunen;) Bra lön är det också!



Kommentarer
Postat av: Alva

Va roligt Malin!!! Grattis! Låter ju som det skulle passa dig. Lycka till med jobbet då! Kram

2010-04-15 @ 15:52:39
Postat av: Heidi

Underbart ♥

2010-04-15 @ 16:10:47
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Erika

Bättre än bilförsäljare va? :)

GRATTIS!

Det är ju ett ganska långt vik i alla fall:)

2010-04-15 @ 16:49:52
Postat av: jennie dahl

Grattis! Som klippt...för dig!?

2010-04-15 @ 17:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0