Hund träning

Blir en hel del av det nu. först Rally Lydnaden i torsdags. Som för övrigt verkligen har tagit ett stort kliv upp på stegen. Fortfarande leker de andra hund men jag och Marita vägrar. Går ensamma och lär oss precis lika bra som de andra! Men Diezel gick jättebra för att inte ha hunnit träna något i veckan. Sista rundan gick verkligen super! Så idag beger vi oss till skogen för att träna sök. Nick får vara hemma över helgen. Hon är mycket bättre men inte helt bra. Så blir Diezel som får träna igen;)

Annars så ska jag åka till Boda idag. Ska hjälpa pappa plantera lite gran. Hade ju tänkt hjälpa honom i veckorna. Men nu när man fått heltid så gick det ju inte. Så får pussla ihop tiden;) Får se om man får med familjen ut!

Bebis sadel dök upp igår! Gick väldigt fort och den ser helt ny ut! Och så kom äntligen Bebis saker ner! Nu väntar jag bara på passet som Johanna inte fick med. Men hon lovade skicka rekomenderat på måndag!





Kommentarer
Postat av: Heidi

mkt fin sadel :))

2010-04-24 @ 08:25:47
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Michelle

Vet du när passet kommer? Jag skulle bli jätte klad om det kom denna eller nästa vecka!

2010-05-01 @ 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0