Host, host

Säger John. Hoppas verkligen att det är slemmet som kommer upp från lungorna nu!

Blev en blöt promenad för mig och Diezel igår. Men som vanligt skötte han sig perfekt! Duktiga vovven! Efter det blev det en tur till Jessi. Var ju tvungen att köpa träns, sadelgjord, täcke, benskydd och lite annat till Bebis. Annars blir det ju lite svårt för Michelle att rida henne på lördag. Och för mig också för den delen. Ska se om Sams gamla sadel ligger ok på henne.

Strax blir det en tur till Anne. Vet inte om jag skulle ta ut dem idag eller inte;) Men spelar ingen större roll. Jag är ju uppe ändå. Ingen sovmorgon här inte!

Vi var ju på husvisning i måndags. Jättefint hus och ligger verkligen riktigt bra med skogen runt hörnet. Men... Fukt! Grunden var sprucken och färg och mattor hade släppt i källaren. Även på innerväggarna. Och så behöver tak bytas. Så det blir inget med det huset. Det är inte det att vi inte kan renovera. Men som det ser ut nu på marknaden så får vi ett nyrenoverat hus för den prislappen. Men igår kom det ut ett annat hus som vi är intresserade av! Ska kontakta mäklaren idag för visning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0