Duktig John

Kanske har det vänt! I natt vaknade han faktiskt bara 1 gång! Men vi får se! Nu är han ju ute mer på dagarna och kryper rundor så hoppas det fortsätter. Kommer nog bli jättebra när han börjar på Dagis. Har kolat runt lite ang dagis tider och det verkar som vi är berättigade både 25 och 30 timmar och även vissa heltid. Inget vi vill ju just nu men kan ju vara bra att veta! Tänkte även att jag och John skulle ta en promenad upp till dagiset nu i veckan. Kolla in lite. Det är ju faktiskt bara 1 månad kvar tills han ska skolas in.

Idag blir det annars en ganska full dag. Micke sover nu men hans Jour börjar vid 9. Sen ska jag till stallet, släppa ut hästar, rida och mocka. Hem igen och så ska Micke iväg och Jobba lite och jag sticker till Boda (Tror jag). Sen i eftermiddag börjar ju Rally Lydnaden!!! I och för sig bara teori denna gången men roligt ändå! Sen rä min dag slut för idag! Får hoppas att det fina vädret håller i sig. Tyvärr gjorde det inte det igår:/

Husvisning igen. Ja det blir nog en husvisning igen. Tycker bara man blir besviken när man väl kommer på plats. Men får inte sluta hoppas på att vi snart hittar vårt drömhus!

Kommentarer
Postat av: tina

så länge inte du jobbar har ni bara rätt till 15h/vecka inget annat. skulle du däremot få jobb som timvikarie/behovsanstäld får du ha dagis de timmar både du och micke jobbar mellan 06.30-18.30.

2010-04-12 @ 08:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0