Drömmar

Jag har drömt hela natten. Och när jag inte har drömt så har jag legat vaken eller så har John hållit mig vaken. Ingen bra natt alltså. Får hoppas att dagen bjuder på mer spänning! Och till råga på allt så ringer Mickes jäkla mobil kl 06.00..... Ja och givetvis vaknar John av den. Sånt är livet! Idag blir det inte så spännande. Tvätten väntar som vanligt. Och så blir det stallet så klart! Solen skiner och det gör att humöret går snabbt uppåt!

Väntar på Bebis pass och vaccinations intyg. Får hoppas det kommer idag eller i morgon.

Och så har man sökt jobb som Bilförsäljare. Passande;)?

Kommentarer
Postat av: Elin

Okej, I see. Jag trodde att det var självklart med höger och vänster för vuxna människor. Sväng höger där, vänd till vänster där, upp med höger hand där. Men folk har ingen kordination! Helt makalöst...

2010-04-13 @ 08:58:51
URL: http://stellasmatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0