BRA Diezel!!!

Skötte sig verkligen toppen igår:) Är stolt över min lille tupp. Gick jättefint på planen och lika bra i skogen. En liiiiten runda tog han men kom efter 2 sek igen. Så ska det vara! Och Nick.... Ja jag vet inte vad jag ska säga. Hon laddar som tusan men tror hon vill för mycket. Blev ganska mycket platt pannkaka igår:/ Så gick inte så jättebra.

Idag har varit en annorlunda dag. Jag har varit barnfri och på kurs! Arbete på väg heter kursen. Så nu laddar jag för fullt inför måndag;) Ska bli så himla roligt! Lille John var hos Farmor idag. Hade tänkt gå med hundarna idag men för första gången sen DogWalken började så stannar jag hemma. Vädret är bara för tråkigt nu tyvärr!

Hann med att handla lite födelsedags presenter till John också;) Snart fyller ju vår älskade ängel 1 år! Tiden går så fort! Och så träffade jag mamma på stan och avnjöt en lite mjukglass. Man känner att sommaren är på väg när glasstorget har öppnat;)

Jessi klagade på att jag inte hade bloggat idag;) Hon får vel ta det som en försmak av vad som komma ska;) Kommer ju tyvärr inte ha tid att blogga lika mycket sen när jag börjar jobba. Men några inlägg i veckan ska jag nog hinna med:) Nehe nu ska jag ta in de blöta kräken och mata den lille söte ungen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

elias köpte sin paket redan för 1 månad sen;P sen kansek mamma o pappa hittar något annorlunda i holland kanske:)

2010-04-28 @ 22:09:20
Postat av: Jessica

välkommen till verkligheten igen!:)

2010-04-29 @ 08:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0