JIPPI

Äntligen framsteg! John sov från kl 19.00 till 04.00, innan han ville ha mat. Sedan gick vi inte upp fören vid 09.00. Han vaknade till vid 07.00 så jag la honom jämte mig. Han somnade om och sov alltså till 09.00!!! Det är ett mirakel!!
Har varit på Mamma/Barn Walking. Jobbigt! Hade ambitionen att klippa gräset. Tankade upp coh skulle bara starta. Tror ni den startade?? Ne just de. Jaja får ta det i morgon eller så! Nu känns det som om lille John bajsat:/ BLÄ vad det luktar nu när han börjat få gröt och lite fast föda...USCH!!! Ska ringa på hatt/sko hylla sen;) Hoppas jag kan hämta dem idag och överraska Micke. Bajsblöjan kallar på mig....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja.. han var alltid så fin :) Hur går det med Sam & fölis? Kommer han hem snart igen? :)

2009-09-15 @ 10:22:34
URL: http://sannaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0