Ensamt

Det ÄR ensamt utan Micke:/ Skönt när han kommer hem igen. Men blir inte förren natten till tisdag.

Så nu sitter jag här ensam. John och hundarna sover. klockan är bara 20.00 och jag funderar på om jag ska gå och nana. Ska testa att bara ge John nappen i natt när han vaknar. Se om han verkligen vill ha mat eller om han vaknar av gammal vana. Är han hungrig så nöjer han sig ju inte med nappen.
I morgon är det Mamma/Barn igen. Roligt men jobbigt som vanligt;) Ska se om jag kan få tag på hatt/skohylla i veckan. Är SÅ trött på att inte ha någon.
Har bra nyheter. Hoppas bara det blir så. Har jag nog fått fodervärd till Bebis. Skönt att hon blir inriden! Men det är inte helt klart ännu. Jag ropar inte hej fören Sam står i boxen och Bebis står i transporten bort...
Nehe nu blir det nog lite TV.
Grattis Jessi till 3:e och &:e platsen. Indi var blivit en stor pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0