Stallet idag

Ja det blev ju inte så mycket rida i helgen, så fick bli en tur i paddocken idag. Satan stel han var:/ Har nog lite träningsverk tror jag! Jobbade mest galopp. Samla kan han iaf;)!!!! Men måste verkligen ringa ut Marita så hon kan gå igenom honom. Inte bara vänster som var fast idag. Hela munnen var stum på honom:/
Ska nog testa å rida med Hackamoret igen. Han gick bra på det förra veckan! På torsdag ryker Sams päls. Han ser ju ut som en dränkt katt när jag ridit klart;)
Sen får jag nog se om Johns farmor kan passa honom så jag kan få rida ut;) Han är så duktig när han är med! Säger inte många ord!
Idag var Anne hemma oxå. Så vi passade på att snacka lite skit;) Lyckades luska ut att hon sett mig och Jessi tävla;) När vi red Dressyrallsvenskan för nått år sedan. Då red Jenny på Laponia som är Tullas dotter. Dvs Annes gamla häst!!  Ibland är världen bra liten!
Gamla Tulla, ynka 26 år gammal;) Visst ser hon fräch ut???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0