Mat, ridning och älgjakt

Japp det ska jag strax börja med. Blir Kyckling och Wok. Kanske nån sås/dressing till oxå?



Tråkigt väder idag. Blir nog att släppa Sam i paddocken idag. Pratade med Anne igår när vi var ute och red och jag fick jätte gärna låna deras trailer. Skönt! Hon tyckte det var bra att den fick rulla lite. Så nu ska det ut å tränas lite. Bort till Dahl kanske;)? Jenny: Vilken lördag skulle vi träffas och rida. Jag kan ej till helgen. Men kanske helgen efter det dvs den 31/10 kanske?

Igår sköt svärfar en älg. Roligt!!!!! Tråkigt bara att jag inte tycker så mycket om vilt:/

Nepp nu blir det mat! Får passa på när John somnat. Nej men nu kom Micke!!!;);););)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0