Back on Track

Japp. Nu har vi vatten, duschen igång, mobilen igång och klippmaskinen lagad!

Eller jag vill inte testa den i kväll;) Den får ligga å gotta sig tills i morgon. Men jag är till 99% säker på att den fungerar igen. Hmmm.

Har storstädat hela huset och tvättat. Nu är det bara berget med kläder på sängen som ska sorteras. Så synd att John sover där inne;););) Då kan jag ju inte fixa det nu hehe

Och jag förstår fortfarande inte varför jag inte kan få mellanrum emellan mina stycken... Hmm, Heidi!!!!! HJÄLP!!!! Tack för hjälpen med designen!



I morgon ska John vara lite hos Farmor. Så ska jag få klippa klart Sam. Den busen;)

Kommentarer
Postat av: Heidi

så här ser din text ut på vår dator..

ser det likadant ut på din??



showid29578898.html" rel="nofollow">http://www.pixbox.se/picshowid29578898.html



ser dte ej likadant ut så gör en skrämdump o lägg upp bilden så ja får se hur der ser ut..

2009-10-07 @ 22:30:10
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0