HJÄLP

Vilket hemskt oväder det var natten tills igår! Vaknade av en JÄVLA smäll följt av några mindre kraftigare. Trodde på fullt allvar att någon hade kört in i något. Och låg och väntade på ljudet av syrener. Men det kom inget.

I stället så slöt jag ögonen men öppnade dem snabbt då det blev ljust i hela sovrummet. 4 sek senare brakade det till igen! Åska, i November! Och inte så små smällar. Jag blev rejält skakad och väckte Micke. Som tog det med ro och somnade om. Var väldigt när att jag plockade upp John ur sängen och lade honom mellan oss. Men han vaknade inte ens. Hemskt var det och tur att det gick över lika fort som det kom!


Vi klarade oss bra men Jocke och Tina lämnade sitt hus mitt i natten. Det slog ner "i" huset, dator och lite annat gick sönder. Så de tillbringade natten i Hjälmaryd. 
Tina: Jag hade oxå flytt fältet! Strömmen gick i stallet och även hos Anne (stallägaren) slog det ner. Modem och telefon slogs ut.

Kan bara sammanfatta det med att det var en läskig natt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0