Fars dag!

Idag firade vi pappa. Överraskade honom med att åka till Huseby. Hade bokat bord. Så det blev god julmat i sällskap med min mamma, pappa, syskon med familjer. Å alla små kusiner var med oxå. Hade jättetrevligt! Och känner jag pappa rätt så trivdes han som fisken i havet.

Tyvärr skulle både Alva och Daniel jobba sen på kvällen. Så de fick åka hem lite tidigare. Efter mat och mys i Huseby åkte vi hem till oss. Jag hade gjort god Cheesecake ocm vi avnjöt tillsammans. Och det blev lite kusin kort med morföräldrarna. Lille Kewin och STORE John;) Liten tjockis e han allt hehe. Och ja tro det om du vill eller inte... Det skiljer nästan exakt 2 månader på Kewin och John. Hehe vår lille Heffaklump!

Kanon trevlig dag och jag kan verkligen rekomendera familjer att åka dit!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0