Det som inte får hända hände....

Fick nyss ett samtal från mamma....

Hjärtoperationen avbröts (min pappa)... Pappa ligger nersövd fortfarande och de har ej vågat väcka honom...

Varför? Jo för att de puckade idioterna till läkare stack sönder aortan i halsen...... Hur kan man bara tillåta sig att göra en sådan "miss"? Man blir rädd att det är de läkarna som ska skära upp bröstkorgen på honom och fixa han dåliga hjärta.... När de inte ens kan lyckas sätta dropp i halsen? 

Hua jag ryser! Min pappa som bara vill blir frisk och slippa ha problem.

Nu är operatioonen uppskjuten i 6 veckor till. Vi hoppas bara att de veckorna flyter på utan problem:/

Och jag är glad att jag inte sitter vid pappas sida när de väcker upp honom. Han lär bli rasande över att operationen ej blev av pga deras miss!

Ville bara skriva av mig! just nu är jobbigt som det är och vi har alla sett fram emot denna dagen med fasa och förväntan. Och så blir den ej av.....


- Han hålls nersövd i minst 1 timme till pga de ej vet om de stoppat blödningen helt.
-Operationen skjuts upp 6 veckor då det tar så lång tid för aortan att läka.
-Han skulle genomgå en omfattande hjärtoperation där han skulle kylas ner och vara klinisk död i 40 min.

Just nu vill man bara ha hem pappa och inte köra ner honom dig igen. Tilliten till läkarna försvann ganska mycket!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lider med er.. hade varit SÅ arg/Ledsen om det va min pappa!:(

2009-11-30 @ 11:18:07
URL: http://pernillaswedman.blogg.se/
Postat av: Marita

Fy f......

Stackars er, många kramar från oss

2009-11-30 @ 11:23:34
Postat av: Tina

Det är både jobbigt och svårt när något oförutsett inträffar. Karlskronas hjärtläkaren tillhör eliten o kan sina saker Vi hoppas verkligen på det bästa

För din pappa! Hälsa din mamma att vi tänker på er! Kram!

2009-11-30 @ 14:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0