Dagen skratt!

Mail som jag fått ang medryttare sökes:

Hejj där:) 

Jag vill veta mer om denna sjukt söta häst<3 

Är den tam?
Ålder? 
Säker i skog/ trafik annat?

m.m..:) 

Ha de bra<3 

Hälsa söötisen på bilden:)


Hmm,mitt svar blev:

Hej!

Han är skogsvild och går inte ens hämta i hagen och absolut inte rida.
Nej men vad tror du själv? Han är tävlad LB dressyr och LC hopp. Så självklart är han tam.....

Ålder spelar ingen som helst roll, men han är 10 år.
Som jag skrev i annonsen så kräver han en van och rutinerad ryttare då han är stor och stark. Snäll men tittig vid uteritt. Trafiksäker.

Mvh Malin

Ja vad ska man tro om dagens ungdom;)

Annonsen ser ut så här:

http://ljungbytorget.se/index.php?action=show&show_id=20544&show_torg_namn=ljungby

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe.. Den var faktiskt lite kul.. :) Är han tam?? Hehe...

2009-11-16 @ 13:29:29
Postat av: Heidi

hmm ja dte finns underliga människor ;-)

2009-11-16 @ 13:41:20
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0