1 November

Nu ä det Vinter. Det tycker i alla fall jag! November, December, Januari och Ferbuari. Då är det vinter. Och kallt är det även om inte snön har lagt sig. Brr:/

I kväll kommer Åza så ska jag och micke får en riktig genom körare igen. Har bakat Frozen Cheesecake;) Hoppas den blir lika god som den Dahl gjorde! Och hoppas att Åza gillar den! Annars har vi äppelkaka med Vaniljsås oxå;)

Du där! Just det du! Du vet vem du är. Vill säga dig något, Något viktigt som jag inte har sagt ännu. Är glad för din skull, er skull, allas skull! Lycka till!

SLut bloggat för min del idag (tror jag). Nu blir det att försöka få på klädseln på stolarna:/ INTE lätt. Kommer nog fälla en del fula ord här på Gängesvägen..... Hmmm.... Kanske läge med hörselskydd på sonen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0