1-0 till gummisnodd VS Rottweiler

Satt och lekte med min hårsnodd igår i soffan. Då tyckte Diezel att han skulle komma å få gos.

Elaka tankar började gro inom mig;) Trädde snodden över nosen på honom och han gick iväg. Tänkte inte mer på det. ca 5 min senare var det nån som gnydde....'Stackars stora stygga Rottan hade förlorat kampen mot den lilla toffsen. Han kom slok örad fram till mig och tittade bedjande.

-Snälla matte, Diezel kan inte ta bort den. Vill matte hjälpa lilla mesiga Diezel??? *blink blink*

Både jag och Micke fick oss ett gott skratt. Än en gång har vi lyckats övermanna den livsfarliga Rottweilen! Så alla ni som har en stor stygg *läs mesig* hund, vet hur ni ska få dem på fall;)



Ska tillägga att toffsen var ytterst lös. Och att inga djur kom till skada;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahahahaha

2009-11-05 @ 11:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0