Så var det över

Nu har alla gäster åkt hem. John sover i sin säng, hundarna ligger utslagna på golvet, Micke plockar i köket och jag sitter här;) Underbar har iaf dagen varit med alla mina nära och kära! Men givetvis är det skönt att få vara lite ensam;) 

Tack alla för allt!

I morgon ska jag och Micke åka och köpa en present till mig;) En stutsmatta!!! JIPPI!!!! Efter att ha önskat mig en i 3 år så får jag äntligen min älskade stutsis. Som jag längtar, jag kommer hoppa tills jag stupar. Ska bli riktigt roligt.

John har gungat lite i sin hoppgunga idag. Han är lite fundersam men verkar tycka om den. Men han e ju lite liten än så armarna får vara innanför;) Annars har han varit jätte snäll. Kewin, Elias och Ella har också varit här. Tänk så roligt dom kommer ha om några år. Våra små busungar!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0