Hemma igen

Så var man hemma igen. Har firat mamma idag. Roligt! Nickie fick vara hemma och Diezel fick följa med. Han fick träffa lille Pablo. En söt liten Dvärg Szhnauser. Eller hur de nu stavas;) De gick kanon ihop förutom att Diezel skulle para sig med honom hela tiden. Hehe knas hund! Tog lite kort på Bebis oxå. Hon blir ju bara vackrare och vackrare! Snart ska jag våga sätt mig på henne. Min bus fia.

Köpte lite kläder på Kappahl idag! Blev nya jeans, skjorta och väst till mig. John fick lite också;)

Nehe nu ska vi snart sova.


Just det, bilder på köket finns att se här: http://www.pixbox.se/alb_show_id1098788_page0.html

Kommentarer
Postat av: Jessica

duktig du har blivit på o skriva blogg! kul!;) Men sms är det värre med där vet man aldrig om du kommer svara eller inte;)

2009-07-28 @ 07:43:30
URL: http://hollidej.blogspot.com
Postat av: Malin

Hehe ja de e så ju. Glömer i bland sätta på ljudet eller så lägger jag den på någe jätte smart ställe;) Där inte ens en tjuv skulle kunna hitta den hehe.

2009-07-28 @ 22:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0