Sista dagen på 2009

Och den börjar kallt. - 13 grader har vi utanför fönstret! Känns inte lockande att bege sig till stallet för att rida.
Men det är sista dagen för i år.;) Så får stå ut!

Mycket har hänt!

18 Mars: Elias föddes
13 Maj: John föddes
9 Juli: Kewin föddes


Förutom dessa underbarn så har Bebis flyttat, Ior har flyttat och Sam har flyttat men kommit hem igen.
Jag ska inte sammanfatta året så långt. Men det har helt klart varit det bästa i mitt liv. Och jag tror och vet att det bara kommer bli bättre!!

Nyår firar vi hos Palm/Linton.



Mitt nyårslöfte då....
Gå ner 10 kg!

Kommentarer
Postat av: heidi

mitt nyårslöfte ja du, det e nästan samma, fast helst 20 minus :o så bara o jobba syskonen Römer ;)

2009-12-31 @ 20:39:49
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0