God Morgon...

Eller inte=/

Följande senario utspelade sig i vårt sovrum i morse:

Micke skakar om en sovande Malin. Utbrister i all förtvivlan:

-Var är Nässprayet eller näsdropparna??!!!

Malin
-Va??

Micke
-Ja var är nässprayet??

Malin
-Va??
- Varför ska du ha det? Å varför skriker du?

Micke
-Var är det?

Malin
-I Johns skötväska.

Micke
-Där ska det inte ligga.

Malin
- John om jag har med mig John så ska det ligga i HANS väska. Det är ju HANS nässpray...

Micke muttrar....Kommer tillbaka efter 10 min å kryper ner i sängen igen...


Dåligt morgon humör eller bakfull?? ;) Jag gissar starkt på det sista då herr Rönn fick använda benen till jobbet idag. Och blinkade lite åt mig innan han gick...

-Du får gärna hämta mig vid 17.........


Hmm ja vi får vel se hur det blir med den saken efter hans humör i morse;)!!!


Nu blir det dusch å sen Lucia!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahaha så roligt;) skulle han använda näs sprayen till sig själv eller John?!;) Tycker du ska fundera länge på det där med om han ska få bli hämtad eller inte;)

2009-12-11 @ 10:33:13
URL: http://hollidej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0