Dagen efter dagen....

Så var det den 26:e December. Snön börjar lämna detta jordeliv. Mycket trist! Jag som hade hoppats på att få pulsa i djupsnö:/ Så trist med all gegga och blask. Får hoppas det faller mer snö snart!

Idag blir det stallet som vanligt! Sen kommer broder med familj förbi. Lämna lite julklappar till John. Efter det blir det midag i Hjälmaryd. Mums!! Annars händer det nog inte för mycket. Ska se om jag kan få tag på Iors kommande fodervärd. Så jag kan köra hem lilla pojken till dem;)  Kanske ta en promenad med kräket... Ja vi får se vad som händer!

Om 30 min ska jag väcka Micke. Tråkigt att han ska ha jour nu:/ Men på måndag går han av så så kaa vi åka någonstans.

Blir nog Nyår hos Jessi och Pontus. John e superförkyld och kruppen ligger inte långt bort. Hostan är där och hesheten. Har fått lite medicin i några dar så hoppas vi slipper åka in! Så det blir en lugn helg!!

Förresten är det någon som har goda recept på nyttiga soppor??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0