Äntligen

Sover min John-John. Det tog en bilfärd till MCD innan John-blund kom vandrande. Min lille plutt!

Ja det blev alltså en tur till Gyllende Måsen. Gott var det! Fick bli en Chicken Tasty... Men fy vad mätt jag var bara efter halva. Men ändå ska man envisas med att trycka i sig hela skiten.. BLÄ!!! Ja, ja gjort är gjort! Får ta en extra lång promenad i morgon!

Plockade på mig en skiva i affären igår. Pilates-25 min vad tror ni om den? Gratis iaf=) Ska testa i morgon å se hur jobbigt det e.

Ska oxå ta en promenad till Missionskyrkan i morgon. ES ska ha sitt årliga Lucia tåg. Och det ÄR Ljungbys bästa. Ska snacka lite skit med Annelie å Tord oxå;) Se om man kan få en DVD på vårat Luciatåg i 3:an hehe.


Just det.....Undra om AnnHelen har kläckt ännu?? Jag är inte avundsjuk. Sen är det bara Isa kvar av tjejerna i EsMk av vår årskurs;) Killarna e lite långsammare på det med barn haha.


Kommentarer
Postat av: AnnHelen

Ingen Bebbe ännu... Hoppas på nått i helgen, kanske blir en liten lucia:D!

2009-12-10 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0