Hmm....

Malin & Micke skulle nog kunna blir rika på kläder;) Vi har så fruktansvärt mycket av den varan. Det märker man nu när man ska gå igenom garderoben. Men jag kan ju utan minsta tvivel säga att 70% är Mickes;) Så det fick bli en liten paus i sommarvärmen! Synd att vi inte fått upp poolen. Får sätta upp den i kväll!

Var och tittade på när Jessi red Jeffe igår. Roligt! Å hon red honom riktigt bra, min lilla gumma;) 

John har fått för sig att han ska ha mat under nätterna igen. Man e ju lagom pigg när man varit uppe 3 ggr å matat honom=/. Han hade iaf nästan 2 veckor då han skippade alla natt mål! Jaja det e vel så å vara småbarnsförälder. Man kan ju inte låta bli å le när man alltid möts av ett leende i hans säng. Han e så go vår lille John-John!

Nehe nu ska jag fortsätta i kläd-djungeln:/ PHU!!!! Jobbit och tråkigt, men ett nödvändigt ont.

Saknar min älskade Sam!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0