En liten historia om vänskap

Hon och jag. Vi har gått igenom mycket. Tårar, svet och  kärlek. Vad skulle jag gjort utan Henne? Vad skulle Hon gjort utan mig? Hon hjälper mig med svårta beslut. Jag hjälper Henne med svåra beslut. Vi hjälper varandra. Allt vi gått igenom gör oss starkare och starkare tillsammans. Inget har tagit död på vår vänskap, även om det varit nära. 

Vi har varit ifrån varandra i flera månader, vi har bott under samma tak. Ändå håller vi ihop. Trots vägbulorna. Vi har varit på semester ihop, fester, tävlingar, utflykter ocv. Tror vi gjort allt tillsammans! 

När Hon fick reda på att jag var gravid var Hon inte speciellt glad.  Och här står vi nu snart 3 månader efter Han föddes. Vi tog oss igenom det och vår vänskap har aldrig varit bättre! Det betyder så mycket att Hon ger mig stöd. Och jag blir så glad varje gång vi träffas. Och ännu gladare när du frågar efter Honom. Ni är min familj! Hon och Dem. Och det kan ingen ändra på...


Du vet vem Du är....


Kommentarer
Postat av: Heidi

Kärlek <3

2009-08-07 @ 23:35:48
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Jessi

Underbar du är gumman! Älskar dej!

2009-08-08 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0