Bad dag idag;)

Ja iaf för John och Nickie. De har badat. Nick e så glad nu när hon fått upp sin egna lilla pool. Ligger där i och vaktar. Knappt Diezel vågar sig fram. Fast han e ju inte så glad i vatten så det gör nog inget;)

Annars så har jag sorterat kläder och tvättat. Har promenerat, gjort situps och lite annat. Nu måste man ju ta itu med de sista kilorna!! Skärpning på mig själv!!!! 

I kväll tänkte jag och Micke ta ett mys dopp i vår pool! Hoppas bara att det inte e för kallt. Det var 24 grader sist jag kollade. Men det känns ju alltid kallare.

Micke sålde sin älskade HD idag:( Han e lite ledsen för det. Men som han sa. Man kan ju alltid köpa en annan likadan. Stackars min lille plutt!!! 

Nu e Micke iväg å fixar en dator, hundarna är ute och John sover i sin vagn. Han ligger så tryggt ute i trädgården med sina två livvakter i närheten. Där kommer ingen in obemärkt! 

I morgon är det inflyttningsfest i Torpa=) Lilla Jessi å Pontus ska ha partaj! Ska bli riktigt roligt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0