Nytt jobb???

Vet inte hur det gick till. Men tror minsann att jag har 3 olika arbetgivare inom kort.... :) Skulle bara ringa och höra lite ang ett jobb och han tyckte det lär jättebra så nu ska chefen komma ner hit från Jönköping. Och ville att jag skulle börja redan nästa vecka! Ojoj så snabbt det vänder. Från inget jobb till fullt med jobb. Jaja jobblös lär jag inte vara i framtiden. Dessutom de arbetstider jag vill så att jag kan fortsätta jobba med E. Och ett fysiskt jobb igen :) Och + för att det är en fast tjänst! 

Måste dock göra ett stort inköp innan jag kan börja jobba men det är det minsta problemet:)

Glad, glad och glad är jag!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad är det för jobb du ska börja med?

Svar: Det säger jag inte förens allt är klart:)
Malin

2013-01-15 @ 09:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0