Bilder men inte så mycket text.

Har jobbat massa senaste tiden och bloggarna ligger sist på min prioritering. I helgen har jag knappt hunnit andas ut mellan fritid och jobb:/ Och det blir fullt även denna veckan. Får lite tid på förmiddagen innan pojkarna ska till dagis. Om jag har tur! Så hinner jga skriva några rader. Vädret har varit blandat med sol, regn och blåst. Idag är det regn och blåst igen:/ Det är det värsta med hösten, allt regnt! Annars kan det vara en fin årstid!

John har fått sin nya cykel. En TREK Jet 16". Kan verkligen rekomendera den och den kommer han ha i många år. Finns bara i en färg. Han fick även en ny hjälm som passar båd abarnen och som sitter still på huvudet!!! Har 2 olika sedan innan och har aldrig fått dem att sitta stilla.

På lördag åker jag Micke och Alva till Göteborg för att springa IFORM loppet! Ska bli super roligt och jag är taggad till tusen!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0