Nya blöjor!

Och inte en natt har de läckt:) Det blev Pampers Baby Dry då Maxi hade kampanj på dem förra veckan. Tänkte att de skadar inte att testa, och det hade jag rätt i! Så nu hoppas vi de blöta sängkläderna är ett minne blott.

I lördags var jag med mamma och Heidi på Ge-Kås. Trodde det skulle vara överfullt, men icke det! Gick rakt in och faktiskt inte så mycket folk. Med tanke på att det var helgen efter löning. Hittade en hel del till John, han växer ju så det knakar! Philip fick en tröja med traktorer på och han älskar den! Ville inte släppa den alls hehe. Sen fick han en film och en lite traktor. John massa kläder och en traktor han med. Micke 2 tröjor och jag fyndade massa fina toppar! 5 st för undet 150 kr! Så nu behöver jag inte låna Jessis fina kläder haha. Även mama och Heidi hittade en hel del.

Igår blev det mys med ungarna och stallet på eftermiddagen. Philip har blivit förkyld så nu väntar jag bara på att resten av familjen ska bli det oxå:/ 

Strax lunch sen blir det handla, stallet och hem innan John ska på simskolan!






Kommentarer
Postat av: mamma

sötnosen

2012-10-02 @ 07:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0