Min mobil är kass!

För ett år sedan var jag eld och lågor när jag äntligen hade hittat min android telefon! Jag ville ha en som tog bra bilder, var liten och som gick ansluta till mail, blogg mm. Och jag hittade HTC Wildfire S. Det ahr ändrats kan jag säga:( Den klarar inte va någonting! För 6 månader sen började den tjaffsa om minnet. Det finns inte tillräckligt med minne, lagringsutrymme etc etc. Ja jag blev ARG! Har fått avinstallera i princip alla program för att kunna ha Mailen och Facebook igång. En hjälper det? NEJ! Nu synkar inte mailen längre och FB buggar och startar om sig hela tiden. 

Till det hela var att jag utryckligen talade om försäljaren att jag ville ha en mobil att surfa med. Och att Facebook och mailen skulle vara prio ett. Men inte ens det funkar idag. Dessutom vet HTC om detta problem med just denna modell. Att den har för lite lagringsutrymme. Fast den egentligen inte har det. För det är så att man kan ta bort/installera vissa saker på den som gör att man får loss mer än dubbelt så mycket lagringutrymme. Men om man gör detta så försvinner alla garanti ever. Nu har jag som sagt haft den i snart 1 år och jag kommer be Micke göra detta, för som den är nu så funkar den aatt ringa med och skicka sms. Alla de andra funktionerna fungerar tyvärr inte! Är ledsen och besviken över att HTC backar och inte vill hjälpa mig och måna andra med detta problen när det finns mängder av utrymme på mobilen.
 
 
Så nu har jag spytt lite galla över dem! Så ett tips till er osm ska köpa mobil. Köp inte Wildfire S! 


Kommentarer
Postat av: mamma

dags att säga det nu när jag har köpt en sån mob

Svar: Ingen fara med din mobil:)
Malin

2012-10-18 @ 14:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0