Jag skriver inte så mycket

Och det är för att det händer en hel del men ändå inte. Vi är ute och kikar på mark och hoppas få köpa lite. Är verkligen jättefint och knappt 9 km från stan! Många möjligheter och ja det är vel nästan perfekt;) Men som vanligt så vill vi inte ropa hej då det har skitit sig ett antal gånger innan. Men just denna vecka har avrit full med jobb och massa tele samtal till kommun, lantmäteriet, säljare och LRF. Många samtal måste ringas när man planerar att köpa mark och bygga! Men om vi skulle få köpa marken så lär det ta ca 5 år innan gården är någelinda klar iom det inte finns någon byggnad eller ens vatten/el. Men det skulle bli oerhört spännande resa för hela familjen <3

Just nu är ungarna på dagis och jag ska strax hämta dem. Blir bara 2½ timme idag, men då hinner de iaf leka lite.

Imorgon P-Möte och sedan 1 timmes jobb <3. Ja lite konstiga tider har jag allt. Micke har jour denna veckan så vi rör oss inte allt för lång hemifrån. Jag hade velat gå på Traktor race med pojkarna i Laholm. Men får se om jag hinner komma iväg. 

Och så måste jag ta tag i och ringa sjukgymnasten:/ Har haft ruskigt med problem i höfter och rygg senaste tiden. Gissar på någon låsning i svank/länd. Mcike var och masserade igår och jisses vad öm jag är:( Sen spökar domningarna i fötterna fortfarande och Har även fått ont i höger häl och vänster knä av och till. Något måste göras och jag tränar inte så mycket som innan tyvärr! Har mest blivit promenader senaste tiden och till och med det blir jag stl av. Ska se om jag inte ska börja simma lite nu i vinter.



I eftermiddag tar jag med pojkarna till stallet. Har inte hunnit jobba Bamse så mycket. Men det blir så ibland!






Kommentarer
Postat av: Anonym

värdens sötaste ungar

2012-10-17 @ 10:50:59
Postat av: Linda

När, & var i Laholm är det traktorrace,lät spännande. Kan man läsa om det på nätet ngnstans? Mvh

Svar: Hej!
Här kan du läsa mer om traktor racet:) http://www.holmgren.nu/index-filer/Page581.htm
Malin

2012-10-17 @ 12:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0