Stressiga dagar

Ja det blir så när man helt plötsligt står med 2 jobb :) Men jag vet inte hur det ser ut på GG efter årsskiftet så bäst att jobba utan h-vete! Vet att jag kommer gå ner i tjänst som PA. Och det gillar jag inte:( Får jag inte jobbet på GG kommer jag troligtvis få sluta helt som PA och det är det sista jag vill. Men det finns ju inte en chans att jag kan leva på en 30% tjänst (hade 45% innan). Ja vi får se! Om inte annat får jag vet testa nått nytt. Har ett annat jobb på g om det skulle skita sig på GG. Men hade varit otroligt skönt med ett fast jobb på dagen och inte bara kvällar och helger;)

Slutade 18.15 och hämtade ungarna 18.30. Lång dag för dem men de var glada och pigga. Idag blir det samma tid igen. Tur att det inte händer för ofta. Pojkarna trivs i alla fall. John får komma ner till Philips dagis och leka när det bara är han kvar på sitt dagis. Så slipper de vara ensamma på varsitt håll. Känns jättebra att de kan sammarbeta så! Och så slipper jag köra till 2 olika ställen :)

Nehe Nu är det dax att röra på sig lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0