Nytt jobb

Det är faktiskt sant! Lämnade in en ansökan på granngården i onsdags. 2 timmar senare ringer chefen upp mig för en arbetsintervju! På eftermiddagen satt jag där och blev utfrågan. Och i fredags eftermiddag skrev jag på anställningsavtalet! Jag tror inte det ha rhunnit sjunka in ännu. Men idag är min första arbetsdag där! Befattningen är butikssäljare och det ska bli spännande! Tjänsten löper i november-december och efter där får vi se vad som händer! Men nu blri det inga kvällar men lite helger. Eller endel kvällar blir det så jag bara inte kan släppa E <3 Älskar det jobbet men ibland måste man lyssna på hjärnan och inte hjärtat :(

Hemsidan går kanon och jag har fått in 3 inlägg. 2 reccensioner och ett inlägg med filmer som illustrerar framåtvänt åkande vs bakåtvänt. Men även skillnaden med bältesstol och bälteskudde. Kika in det inlägget! Och idag får jag 2 nya stolar levererade från Klippan! Första sammarbetet och det är otroligt spännande :)

WWW.BILBARNZTOLAR.SE - Ni har vel inte missat! Finns även på FACEBOOK.

Kommentarer
Postat av: tina

- vel... harkel** haha :)

2012-11-12 @ 13:44:07
URL: http://familjenronn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0