Middag och Bio

Det händer inte ofta men igår var jag och Micke ut på tu man hand :) Blev god mat på Stations Krogen och avslutade dagen med Bio och Twilight. Underbart att få lite egentid. Hemma runt 22 och då parkerade vi oss i soffan och åt upp de sista av godiset. Kikade på Evan den allsmäktige. Fast jag somnade hehe.

Sen idag sov jag till 10. Länge sedan jag sov så mycket och det behövdes. Dock så är jag fortfarande super trött:/ Jaja åkte utt och hämtade ungarna i Hjälmaryd och det bjöds på både lunch och fika innan vi styrde bilen hemåt. Nu har jag och pojkarna precis ätit lite kvällsmat. fick bli enkelt med mackor. Philip är mycket trött så han somnade på 2 minuter i sängen. Medens John kikar på  lite TV och jag sitter här. Den där Micke är ute i verkstaden sedan 1 timme tillbaka. Det där med att det går fort har jag valt att ignorera sedan länge;)

I morgon åker Micke på tjänsteresa och jag blir ensam med grynen tills på tisdag kväll (sent). Tyvärr missar John sista lektionen på simskolan, men vi tar nya tag nästa termin. Dessutom valde simläraren att flytta upp honom ytterligare en grupp. Så då är man en stolt förälder!

I veckan var jag inte med Tähti och hon kar tyvärr en kraftig kotledsinflammation :( Och John passade på att rida lite på Bamse.
Hemsidan går framåt och jag ska i veckan hinna skriva klart recensionen om Klippan Triofix!

Syster och Kewin var på besök förra helgen och pojkarna busade i affären:)





Pojkarna i familjen har fått nya frisyrer!



Min älskade igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0