Första veckan

Första veckan på Granngården avklarad och jag älskar det! Ibland mycket att göra och ibland mindre. Givande att möta människor varje dag och samtidigt roligt att jobba inom det område jag brinner för! Hoppas verkligen ajg får fortsätta i januari!

I södags kom Heidi och Kewin hit och pojkarna har busat massa:) Tyvärr hittad vi inte så mycket till bebis i magen. Men än så länge finns det ju tid för det. Men nu har de redan åkt hem och jag ska jobba i eftermiddag. Tillbaka till verkligheten och nu får jag vänta tills på söndag innan jag är ledig igen;)
 
Just nu så händer det som sagt en hel del med massa jobb, körkort, gårdsletande och familje liv. Så bloggen hamnar åt sidan och det hoppas jag ni förstår! Lovar att ta igen detta så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0