Snart 65!!!

Snart är jag nere på 65 kg! Bara 0.1 kg kvar, och det ska jag nå denna veckan. Träningen går bättre och bättre och även maten. Är inte så svårt längre att hålla sig ifrån allt det goda. Visst slinker det ner lite sött då och då. Men livet är kort och jag tänker inte slå mig på fingrarna för det. Jag får vel helt enkelt springa några extra rundor om jag vill äta den där glassen:)

Igår blev det en 8 km runda puttandes på en rullstol. Å den är inte så lätt ska ni veta:) Och maten skötte jag kanon förutom en lite glass som slank ner i magen. Idag kör jag på en 5 km runda, ska se om jag kan komma under 30 min som är ett av alla mina mål. Har ju en hel del, och nån gång ska jag nå dem alla! Det är varmt idag, 25+ i skuggan, och jag blir inte besviken om jag inte fixar det idag.

Testade nytt mellanmål, och är ruskigt mätt ännu! Kesella apelsin/aprikos med Kesella vanilj på. Lite sött, men helt ok när man ska ut och träna! Tack Jessi för tipset! Ska även testa Kesella med päron/kanel/vanilj och Kesella hallon. Mums, mums!


Och nästa vecka beger jag mig till IS och se vad de kan göra med mina skor. Kör helt utan sulor nu och det funkar bättre. Har dock på känn att jag borde vila från löpningen i 2 v och sedan mjukstarta och se om det blir bättre! Något jag drar ut på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0